Rower elektryczny Raymon FullRay 150E 10.0 29, biały/szary/nowy niebieski
Wybierz odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i zdecyduj na miejscu.
Rower elektryczny Raymon FullRay 150E 10.0 29
Rower jest przeznaczony do regularnej jazdy po nieutwardzonych i leśnych drogach z wyposażeniem o dobrej równowadze między trwałością, funkcjonalnością i wydajnością.
Silnik |
Yamaha PW-ST, 250 W, 70 Nm
|
Widelec |
FOX Float 36 Rhythm, uchwyt, 150 mm, stożkowy
|
Manetki |
Shimano SLX, SL-M7100, Rapidfire Plus
|
Przerzutka |
Shimano SLX, RD-M7100, Shadow Plus, 12 biegów
|
Hamulce |
Shimano BR-MT420
|
Opony |
Schwalbe Nobby Nic, Evolution, 62-622, 29x2.4", przystosowane do zastosowania bezdętkowego
|
Sztyca |
R Raymon, 31,6 mm, sztyca regulowana
|
Siodełko |
R Raymon MTB
|
Mostek |
R Raymon 35, 0°, Naprzód
|
Kierownica |
R Raymon Riser 35 mm, 780 mm, Pochylenie: 9°, Wznios: 20 mm
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2025 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | Shimano SLX |
Kolor | biały |
Materiał | aluminium |
Średnica koła | 29" |
Silnik | Yamaha |
Akumulator | 630 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 150 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 140 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 350803 |




Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii