Rower elektryczny Haibike Nduro 8 Freeride 29/27.5, wysoki tytan/czarny/chrome
Wybierz odbiór osobisty w sklepie stacjonarnym i zdecyduj na miejscu.
Rower elektryczny Haibike Nduro 8 Freeride 29/27,5
Silnik |
Yamaha PW-X3, 250 W, 25 km/h, 85 Nm
|
Bateria |
Yamaha InTube 720 Wh
|
Wyświetlacz |
Interfejs Yamaha - X
|
Rama |
Aluminium, uchwyt M12 (1,00) x 148 mm, hamulec tarczowy Post Mount
|
Widelec |
Amortyzator RockShox ZEB Ultimate Charger 3.1 RC2 180 mm
|
Tłumik |
RockShox Vivid Ultimate RC2T 225x75 mm, Trunnion
|
Manetki |
SRAM GX Eagle 12 biegów
|
Kaseta |
SRAM GX 1275 Orzeł, 10-50T
|
Łańcuch |
SRAM GX Eagle
|
Zębatka |
SRAM X-Sync II, 38T
|
Hamulce |
SRAM DB Maven Bronze, 4 tłoki, klocki organiczne, 220 mm / 200 mm
|
Klamki hamulca |
SRAM DB Maven Brąz-BL
|
Koła |
Mavic E-Deemax
|
Opony |
Schwalbe Magic Mary Evo TLE, 62-622 / Schwalbe Big Betty Evo Gravity, 65-584
|
Sztyca |
Zdalny montaż sztycy regulowanej, 34,9 mm
|
Siodełko |
fi'zi:k Terra Aidon X5-160
|
Mostek |
Twarz wyścigowa Chester 35 mm
|
Kierownica |
Raceface Atlas Alu, 820 mm
|
Gripy |
Chwyty MTB XLC
|
Stery |
Blokada bloku Acros
|
Płeć | Męskie, Uniseks |
Rok modelowy | 2025 |
Liczba rzędów | 1x12 |
Grupa osprzętu | SRAM GX |
Kolor | wysoki tytan/czarny/chrom |
Materiał | aluminium |
Średnica koła | przód 29"/tył 27,5" |
Silnik | Yamaha |
Akumulator | 720 Wh |
Hamulce | Tarczowe hydrauliczne |
Widelec | Pneumatyczny |
Skok widelca | 180 mm |
Amortyzator | Pneumatyczny |
Skok tylnego trójkąta | 180 mm |
Sztyca regulowana | tak |
ID produktu | 349620 |
Tabela ma charakter orientacyjny. Na stronie producenta znajdziesz dla każdego modelu geometrię i dokładny kalkulator, który obliczy Twój rozmiar na podstawie wzrostu, długości nóg i ramion oraz preferowanego stylu jazdy.
Rozmiar | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Wzrost rowerzysty (cm) | 159 - 170 | 168 - 179 | 177 - 188 | 186 - 196 |
Wszystkie rowery oferowane w sklepie MTBIKER są nowe, nieużywane, pochodzące od oficjalnego dystrybutora i z pełną gwarancją. Kilka marek oferuje nawet dożywotnią gwarancję na ramę po rejestracji. Wszelki serwis gwarancyjny realizowany jest w sklepach stacjonarnych MTBIKER po osobistym dostarczeniu lub po wysłaniu roweru (lub jego części) kurierem.
- Rower jest wyjęty z kartonu od producenta.
- Rower jest złożony, sprawdzony i wyregulowany (przerzutka przednia i tylna, amortyzator, widelec, koła...)
- Rower jest starannie zapakowany z powrotem do kartonu i wysłany
- Jeśli zamawiasz rower z odbiorem osobistym lub dowozem do domu, rower będzie czekał na Ciebie złożony i sprawdzony
- Jeśli zamawiasz rower kurierem na swój adres, musisz wykonać w domu następujące czynności:
- Wyjąć rower z kartonu i ostrożnie usunąć folię i materiał ochronny.
- Zamontuj kierownicę do mostka (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj koło przednie do widelca (1 minuta, bez użycia narzędzi, jeśli rower posiada szybkozamykacz).
- Poluzować śruby sterów, wyrównać mostek z kołem, dokręcić górną śrubę w główce widelca, a następnie dokręcić stery (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 lub 5 mm).
- Zamontuj pedały do korb, smarując gwinty pedałów i ostrożnie zakładając właściwą stroną (1 minuta, wymagany jest klucz imbusowy 8 mm lub klucz płaski 15 mm).
- Zamontuj sztycę do ramy (10 sekund, bez użycia narzędzi, jeśli rama posiada szybkozamykacz).
- Napompować opony i ewentualnie widelec i amortyzator do wymaganego ciśnienia (2 minuty, wymagana jest pompa).
- Sprawdzić dokręcenie śrub imbusowych i szybkozamykaczów (2 minuty, wymagany jest klucz imbusowy 4 i 5 mm).
- Wyruszyć na jazdę próbną! Ostrożnie obchodź się z rowerem, dopóki nie przyzwyczaicie się do siebie. Jeśli rower ma hamulce tarczowe, ich moc będzie na początku ograniczona - pełną moc osiągną po 4-5 mocnych hamowaniach z większych prędkości.

Obecnie nie ma tu żadnych pytań
Obecnie nie ma tu żadnych opinii