Widelce amortyzowane do rowerów

Widelce amortyzowane
favorite Ulubione ogłoszenia (0)
Reklama sklepu MTBIKER

Widelec amortyzowany FOX 38 Factory Grip X2 29 cali

Specjalista Enduro z dużymi wyciągami! Widelec enduro Float 38, przeznaczony do nowoczesnej i bezkompromisowej jazdy super enduro. Czy średnica wewnętrzna nóżki większa o 2 mm naprawdę może mieć tak duże znaczenie? FOX twierdzi, że tak. Ale oczywiście to coś więcej niż tylko te 2 milimetry. Etykieta „ Fabryka ” mówi wszystko. Najlepsze technologie, jakie może zaoferować FOX, są dostępne w modelach z serii Factory, w tym ultratrwała, oryginalna obróbka powierzchni Kashima Coat, która zapewnia płynną pracę widelca. Technologie: GripX2: to najbardziej regulowane, zapewniające wsparcie i płynne zawieszenie przeznaczone do enduro i DH, jakie kiedykolwiek opracowała firma FOX. Charakteryzuje się dużym skokiem zawieszenia i zapewnia maksymalny kontakt z podłożem, a także doskonałą przyczepność na zakrętach. Daje to rowerzystom dużą pewność, że mogą dać z siebie wszystko podczas wyścigów zjazdowych i enduro, jednocześnie zmniejszając zmęczenie mięśni. GripX2 robi dużą różnicę. Pływak: Lekki układ zawieszenia pneumatycznego FLOAT automatycznie równoważy dodatnią i ujemną komorę powietrzną, zapewniając lepszą reakcję i przyczepność niezależnie od ustawienia ciśnienia powietrza. Kierowcy mogą dostosować właściwości dodatniego amortyzatora pneumatycznego za pomocą wkładek Volume Air. Odpowietrzniki: Widły mają zawory odpowietrzające z tyłu goleni, których można użyć do wyrównania ciśnienia w goleniach widelca z ciśnieniem atmosferycznym. Różne ciśnienie w widelcu zmniejsza czułość zawieszenia, dlatego można je wyregulować, po prostu naciskając zawór palcem. Ciśnienie w nogach zmienia się głównie przy wyższych temperaturach, na przykład podczas intensywnego użytkowania na długich zjazdach lub na dużych wysokościach. Kanały w dolnej części nóg: Nowe kanały powietrzno-olejowe umożliwiają przepływ powietrza uwięzionego w dolnych nogach przez tuleje ślizgowe. Drugą funkcją kanałów jest umożliwienie dotarcia oleju z dolnych goleni do górnych uszczelek (zderzaków) i zapewnienie ich świeżego smarowania. Pływająca oś: Nowy system osi zapobiega wpływowi na równoległość goleni widelca różnej szerokości przedniej piasty. Idealne ustawienie zmniejsza tarcie podczas zawieszenia, dzięki czemu jest ono bardziej wydajne i płynniejsze. Możesz ustawić szerokość prawej goleni widelca dokładnie dla szerokości piasty, a przy cofaniu osi eliminuje się ucisk goleni. Łuk dolnej części nogi: Mostek pomiędzy dolnymi nogami ma nowy zaokrąglony kształt, co zwiększyło sztywność widelca i jednocześnie stworzyło więcej przestrzeni pomiędzy mostkiem a ramą roweru, gdy widelec jest całkowicie ściśnięty.
Produkt nowy z gwarancją
Cena: 1 389 € 1 659 €
335 artykułów
Formularz jest wysyłany
keyboard_arrow_up